如人饮冰

原神混乱杂食
最近在嗑岩魈 帝诗 绫托
钟离必须是1!!!天雷公钟!!

© 如人饮冰
Powered by LOFTER

总有一些和伞修很契合的歌【2】节选

The sharp knife of a short life, well
须臾生命的尖锐刀锋啊
I’ve had just enough time
我已经活了足够的时间
And I’ll be wearing white when I come into your kingdom
我会穿着纯白的衣服走进你的王国
I’m as green as the ring on my little cold finger
就像是我冰冷的手指上的指环那样青涩
I’ve never known the lovin' of a man
我从未感受过一个男子的温柔
But it sure felt nice when he was holding my hand
但当他握着我的手的时候,那感觉应的确那样美好
There’s a boy here in town says he’ll love me forever
这座小镇中有一个男孩说他会永远爱我
Who would have thought forever could be severed by
但谁知道永远竟会就这样天人两隔
                      ——《If I Die Young》The Band Perry

评论
热度 ( 10 )
TOP